Isnin, Januari 31, 2011

Hari Merentas Desa 2011

Hari Merentas Desa bagi tahun ini telah dijalankan pada 25 Januari yang lepas. Acara ini diadakan pada waktu Kokurikulum pada hari Rabu dan acara ini disertai murid-murid tahap II SKS4BNO dan dengan telah dijayakan bersama para AJK PIBG dan juga dari pihak polis trafik bagi menjaga lalu lintas. Tidak dilupakan para guru yang bertungkus-lumus bagi menjayakan aktiviti riadah yang sihat untuk murid-murid ini.



Aktiviti dimulakan dengan senaman ringan yang diketuai oleh En. Shamsul. Murid-murid telah dilepaskan dengan tiupan wisel oleh Tuan Guru Besar. Para guru dan AJK PIBG serta polis trafik menjaga dan meronda sebagai langkah berjaga-jaga terhadap lalulintas dan keadaan murid-murid.



Kawasan larian adalah dari sekolah menuju ke bahagian pantai BNO kemudian pusing semula dan menuju ke garisan penamat di pintu masuk sekolah. Acara penyampaian hadiah disempurnakan oleh Tuan Guru Besar SKS4BNO, Tn Hj Maskuri b Borhan dan YDP PIBG, En. Roslee. Tahniah diucapkan kepada murid-murid yang berjaya melepasi garisan penamat dan yang memenangi pingat.



Berita Terkini SKS4